Lite trögstartad...

Vad hände med min "bloggnystareftersemestern"? Mmm..just det...det är inte semester längre. Vet ni hur få klämdagar det är vid jul i år?...typ EN!, med nyår är vi kanske uppe i två..jeeesus. Tur att solen skiner på mig och Fru Trampa när vi sällskapar till www.univareurope.com och att jag trivs som fisken i vattnet, som kon på ängen, som Henke Lundqvist i Rangers mål. Piruetter på tånaglarna gör man dock inte kl 6 på morgonen hur mycket man än trivs..icke! Sista dagarna på Öckerö var fortsatt härliga med sol, vind och vatten...förutom avslutningsdagen som gav igen med råge. Men då var Henke (nej, inte jycken) där och förgyllde dagen för kämpande killar med stora drömmar...mammahjärtat log.

Tvåan, till höger om Henke, får med sin grupp tips och drömmar för framtiden


.....om inte för NHL så i alla fall inför stundande strafftävling..Tvåan övar flitigt för vana ögon.


Jag kunde äta upp min hatt på att Rick skulle vinna i sina NYA skydd och STORA skridskor..


...tur jag inte äger en hatt;) Sista skäret med gänget ...det är nåt med idrott och gruppkramar alltså..


Fyra från höger i nedre raden, världens bästa målis Rick. Etta från vänster i  övre raden, Ricks fantastiska målvaktstränare i Frölunda "Piran"....vi hälsar till honom.


Nu ligger flera meter målvakt i soffan med magen i vädret, husband har ännu semester och jag och Adde jobbar...hmmm...tja, vi ska väl vara glada att vi har ett jobb.
Nähäpp, bäddning för extra hockeybarn innan skönhetssömn...som visar upp ett russin om alldeles för få timmar.

Allt gott, fina drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0