En fot i snön

4e advent och den firas såklart......i ishallen. Inte för Målvaktsmamman riktigt än, men 15.00 skrinnar jag in för match med U15/16, vi ska möta Hisingen. Så här sitter jag nu i min pyjamas och laddar....Tvåan och husband laddar i Scandinavium, samling var det kl 11 för träning med U16 Elit. Jag packade i alla fall väskan med dubbelt byte och tjatade i vitaminer innan avfärd...moderskärlek. Granen skulle huggas idag.......

.....men det kommer alltid NÅT ANNAT emellan......fast idag och alla andra dar vaktar han målet.

....så vi får se vad Afton bjuder på. Kanske dansar vi ut granen som aldrig hanns på plats. Klapparna kan vi dela ut ikväll, så är det också gjort....

....eftersom Ettan är ledig från jobbet denna söndag, typ enda dan på hela jul och nyårshelgen..duktiga du.


Herregud, vad är det för fel på alternativ jul!? Bara jag får bänka mig inför Pops Ju....jag menar Kalle Ankas Jul.

Skön söndag!....jag måste ut i trädgården och leta fram julgransfoten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0