Målrik tisdag...

...för både Målvaktsmamman, husband och Frölunda Indians, en riktigt härlig vårdag. Tja, vårdag och vårdag, solen har i alla fall strålat mot oss och jag har suttit på kontoret, kisat mot solen, bränt mig på elementet och låtsats att det är högsommar, härligt!
I dag var det även premiär för Indianerna att sätta ut mockasinerna på hemmais igen efter OS, och som dom gjorde det...Uugh!

Mötte småhungrigt upp husband på Gothia Towers...sen var jag inte hungrig mer.

Efter denna lilla hockeyuppladdning kanade vi vidare till Scandinavium, här nånstans insåg jag att det är en bit kvar till högsommar. Träff med likasinnade hockeyanalytiker och viktig-pettrar innan match...trevligt och såå bra vi är på hockey, Uffe D....du sitter löst. Särskilt husband står i tur för båset efter att ha följt VF i 25 år..eller kanske jag som stått ut;) Vi fick i alla fall njuta av en härlig match ikväll (vi är inte bortskämda i år)




Frölunda- HV71, 7-3.......minns att vi blir farliga i slutspelet!



Förövrigt denna tisdagkväll...Fia , jag är med och betalar lön till Östermalmsdamen som jagar hundbajsare!

//Målvaktsmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0