Islossning från norr




Frölundas sköna trium över serieledarna Luleå
Vann med 3-1

Segern kom i grevens tid. Och motståndet var bästa möjliga för självförtroendet. Jumbon Frölunda tog en meriterande seger mot Luleå. 
– Jag tycker att vi förlorade mot ett bättre lag, säger Luleås tränare Jonas Rönnqvist.

Aftonbladet 4/11 2010

3 matcher - 3 segrar...jag borde börja ta betalt för det här!

Matchens lirare ikväll...Honken, jag satt på span bakom mål...såg bra ut.


Alldeles snart fredag och halvdag för Univar, härligt. Kvällen ska tillbringas i Borås ishall då Tvåan har match med U16 i All-Ettan...han äger! Kanske fint matchbesök från Luleåhållare i närheten...i så fall, matchstart 20.00.

Nu uppbäddning för extrabarn och nedbäddning för Målvaktsmamma....jag har gjort mitt för idag, med bravur. Snacka om islossning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0