"Hyvä päivä"

I mitt inlägg "Målvakt ärver målvakt och lycklig mor" här på bloggen skrev jag att jag skulle sälja Tvåans 3veckor använda benskydd och bjuda husband på krogen. Nu ska jag bara bli bra från en hemsk förkylning....sen åker klackeskorna på! I går kom en glad kille (jag tror han var glad i alla fall...han var ju hockeymålvakt) från Uddevalla och köpte skydden. Han skulle börja i Munkedal HC som brukar finnas med i vår Division 2 serie....och jag vill inte prata om hur det brukar gå mot dom......han fick i alla fall fina grejer till ett fint pris....och Målvkatsmamman kanske får baksmälla.

Här "spelar Ari Ahonen in" numer Tvåans skydd...thank you och "hyvä päivä" (typ, ha en bra dag på finska)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0