Vissa ärver miljoner

Jag mejlade förkyld vän Camilla idag om hon var friskförklarad, själv hade jag tappat rösten.
C: "Menar du fysiskt eller psykiskt?"
"Det enda möjliga...fysiskt såklart!", svarade jag ironiskt, tog 1 dubbel Treo, 1 Bisolvon, 1 Sinovan, 2 puffar Nezeril och 1 Berocca för att komma ur soffan, släpandes på snabeldraken som skulle få den sjuka Målvaktsmamman att med gott samvete krypa ner framför TVn igen, utan irriterande tango från dammråttorna. Kan man inte jobba måste man städa! Undra just vem som lider av psykisk ohälsa!?. Husband var hemma och sjuk i en vecka...här var värre än graven! Hemkommen var eftermiddag trodde jag att Döden äntrat Eriksberg....om inte annat var fortfarandeframståendefrukost det....DÖD.
Female friends kom fram till genetisk förklaring eller ett dåligt arv.....ett mycket dåligt arv. 

Värsta sjuka dan på hel vecka bäddar ner Målvaktsmamman i, som tur är, världens största soffa....och rent är det minsann också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0