En ljus höst

Tur att vi tog segerölen INNAN match i torsdags....annars hade vi ju inte tagit nån. En snöplig men spännande förlust som hade resulterat i gravöl och hur gott är det!? .........och så var det lördag. Tvåan var på is mellan 17 och 21!! Första passet med U16, matpaus och därefter träning med U14, så några större utsvävningar för oss "grownups" blev det inte.

Rick dricker vatten.....och mamma gärna vin


Efter avstjälpning på Scandinavium svävade jag ut till IKEA för höstshopping - värmeljus. Ni förstår hur många jag bar hem efter alla dessa timmar, Bostadsbolaget kommer spara mycket värme på Lilla Huset på Torget denna vinter. Å andra sidan, så kallt som vi hade förra vintern är detta vad som krävs....årsförbrukning per månad...Snålbolaget:(

....och vinter var det på IKEA..://I wich you a merry Christmas, I  wich you a merry Chrsitmas...


...I wich you a merry Christmaaaas,.....and a Happy Neeew Year://


Adde jobbar som 17 till 17 idag, Rick och Far som är Rar har åkt på middag till farmor och farfar (som för övrigt tog fel på flygtid och missade planet till Rhodos;), jag ska promenera Jyckarna och därefter åka till Ashtanga yoga shala göteborg för ett 90 minuter långt yogapass...jobbigt...härligt! Sen ska jag.......

...hämta Rick klockan sju..


Ha en härlig lördag hälsar Joel!


...och Henke, i frontläge...annan målis i ryggläge.


Frölunda möter Södertälje klockan 16 och toapappersrullar växer inte ut av sig själv på hållaren...vi hoppas på seger.

Härlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0