Inget ont som inte har nåt gott med sig....?

Sushi är gott...vilket det fick bli i brist på hockeyledighet. Jag ropade tjohoo! över hockeyledig torsdag i gårdagens inlägg, bokade bord på O´learys för härlig hockeyfest med husband, Indians och Skellefteå AIK. Vad fick jag...påbud om inhopp i Frölundas U16 för glad Tvåa som ändå inte hade nåt att göra!!? Då världens största hockeytrunk kunde återfinnas parkerad på Eriksberg var möjligheten för målvakt att själv ta sig ner till träning helt obefintlig. Makalös tur att övriga familjen inte heller hade något att göra!!? förutom att bedriva isande jourverksamhet, avboka festbordet och.....

...istället slinka in för finfin Sushi på Berzeligatan (granne med Scandinvaium), Snålvaktsmamman sparade just 400:-......


...och slapp sätta barbaquekryddat kamben i halsen över återtagen jumboplats för VF. 

Wargs drömminut sänkte Frölunda
Fredrik Warg är inte känd som någon stor målskytt.
Men i kväll gjorde han två mål på en dryg minut.
Det visade sig bli matchavgörande – och nu är Frölunda sist igen.
– Klart att jag är besviken, säger Tomi Kallio.

Aftonbladet 28/10 2010

Slutet gott, det mesta gott och i morgon njuter vi av fredagkvällen i Öckerö ishall och match mot Skärgården HC. Vi ska stänga kassen...jag och Tvåan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0