Torsdagshund och fredagskrabba

Det är fredag och en strålande, värmebehaglig vecka har fått ett regnigt slut. Tur att vi tog till vara torsdagens fina kvällning med en liten After Work på Café Villan. Jag och Nikita sippade på en Heinecken och trivdes i varandras sällskap....


...tills det blev lite för mycket för damen och hon höll på att ramla under bordet. Med van jyckehand räddade jag upp situtionen och hennes rykte..


Regn ute men med sol i sinne ska jag och husband och äta krabba en liten kajbit bort. Rick har åkt till Torslanda efter skolan för övernattning hos Vicke...Adde, tja...Adde gör vad Adde vill och idag tror jag det var hemmakväll. Vädret lockar inte med nåt bus direkt.

Ha en skön fredag...i morgon blir det Yoga klockan två och en lördagkväll i ishallen...jag har det fint.

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0