Ansiktsbok och kantareller

Våga Vägra Facebook!!.....har jag skanderat, stående på barrikaderna, håret som en flagga på mitt kvinnoskepp (sjöng nog Ulf Lundell 1980nåt..) En flaska rödvin senare hos Lotta på Byalagsgatan hade jag installerat mig...jag blir nog världens sämsta Ansiktsbokare....eller,

...här är Tvåans hockeyschema för September, jag borde ha all tid i världen..


Jag och Arga Snickaren försöker rädda ett mögelhus i Åkersberga, Henke och Joel sover skavtassars i fotöljen, Ettan är på bio och ni kan ju gissa vart Tvåan och husband håller hus...


Tvåan laddar inför is..


..tillsammans med härliga lagkompisar i Frölundas U14


Tvåan stänger kassen...


..tillsammans med målvaktskompis Victor


I oktober drar matcherna igång, äntligen! Nu har "vi" tränat tillräckligt för att spela jämt med AIKs A-lag


Nähäpp...redan torsdag imorgon. Adde och Rick har studiedag och det är så skönt när inte alla ska pusta omkring morgontrötta och att jyckarna får sällskap. Med andra ord en bra början på torsdag och nästan helg.
Tiden rusar, livet leker och Lasse-Maja kom cyklande förbi med en stor påse kantareller...nyplockade och rensade. Vilka vänner...tusen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0