Ror mot 40

Ingen rast men ror gör vi ......mot Finland och Helsingfors. Livet leker för oss under 40 och husband ser ut att trivas han också. Snyggaste Volvon försvann i ett moln av rök och efter BK i Mjölby (uppstått har Jesus, Donken har fått konkurrens) var vi med sjönsjungande Målvaktsmamman (min stora craving i livet är att sjunga i bilen...högt!) i Värtahamnen, Stockholm. Pub á la Dubliners och en stor stark på Silja Symphoni, tur dom visar Finska ligan i hockey så vi inte känner oss alldeles vilsna. Tvåan i Finland....njaaa, jag vet inte....känns lite...Finland-New York, New York-Finland?! Med tanke på Tvåans räddningsstatistik mot Rob Lowe i gårdagens straffläggning....The Big Apple, jag kommer kyssa Frihetsgudinnan!

Fridens Finska Liljor!


Veckans tips från Snålvaktsmamman: Blogga inte från utländska nät, det blir dyrt och du slipper skämmas över partybilder på blivande 40-åringar, dom har liksom inga hämningar kvar....har jag hört;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0