22 grader varmt....

.....så då undrar ni säkert varför jag sitter här i strumpebyxor, för man undrar ju inte varför jag trängs med en cykel på balkongen....cykel-hockeytrunk, hockeytrunk-benskydd, benskydd-annan cykel...


Jag har gjort mig fin för målkalas i Borgen - Frölunda Indians vs Salzburg som vann över Färjestad med 4-0


...och jag har gjort mig fin för att säga hej och tack till Tommi Kallio som fick sparken från Frölunda efter förra säsongen. Jag bara undrar, " vad tillför Pebben i jämförelse till Kallio?" ...????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!


Österrikare med halva laget Kanadensare känns som ett annat hemmalag för Tyrolermamman. Snyggaste Redbullhjälmarna satt på Salzburgspelarna vilket tyvärr inte framgår på dessa mindre bra bilder.




Line up och här försöker jag med ytterligare en mindre bra bild påvisa snyggaste målvaktsskydden ever som sitter på Frölundas danske nyförvärv, Frederik Andersen.


Så här satt jag, varm och fin i mina strumpebyxor, och såg Frölunda segra med 3-2, blev rörd över att Kallio blev rörd och undrade varför nästan hela arenan var tom 10 minuter innan nedsläpp...........Dahlén-effekten?....tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0