Samarbete

Här sitter jag och njuter av fina blommor i fina fönster utan fina fönsterbrädor men med ett fint glas vin.


Varför finns det inga fönsterbrädor!?...det är ju inte så att vi byggt bo på italienska landsbygden. Tur att jag har Händige Husband på ett benskydds avstånd, nya mätlängden i denna pittoreska herrgård, synd bara att han har så mycket annat för sig vid all typ av homestyling. Mindre synd är att jag tar det som ett "hanhinnerintesådååkerjagochköperdetjagsjälvvillha" sen tjatar jag upp det....volilá!, det blev preciiis som VI vill ha det.

Hall, kök och vardagsrum

Boråstapeter - Moment 8916


Fondvägg i mammans och pappans sovrum

Anne French - FR109-06


Fondvägg i Ettan och Tvåans sovrum

Little Greene - LG102-02



Fria händer för resten ger jag världens bästa målare/tapetsör Christer Inkerö, we owe you a miljon!....vilket är ungefär vad tapeterna kommer kosta.


Fridens Liljor och papegojor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0