Äntligen.....

börjar vi komma i fas efter en ytterst hektisk december....eller jag skulle hellre vilja påstå -hysterisk december.
Mycket jobb, mycket skola (man kan säga att jag kör repris på högstadiet och nej, det är inte kul alls som vissa försöker få oss att tro, det här med repetition efter några år), mycket hockeytvätt och däremellan har jag klätt granen. Granen ja, vilken jag upptäckte några dagar senare när jag hunnit sansa mig, var fantastiskt fin....å bara tomten är vaken....


....tillsammans med Målvaktsmamman.
Hör ni....jag är på bloggbanan igen, Tvåan på isbanan forever, Ettan (the secret millionere) på krogbanan  och husband hänger på...Nu firar vi jul!


Fridens julstjärnor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0