Behjärtansvärt

Husband hatar Alla hjärtans dag. Jag tycker det är charmigt fånigt, men en romantisk middag i Lilla huset på Torget just 14 februari hade nog genererat skrattsalvor på burk. Meeen, man är ju inte sämre Målvaktsmamma än att man överraskar älskade på sådan komersiell dag.

Årets första semlor charmade åtminstone mig och Tvåan.


Och charmade husband gjorde jag med fint inslagen present, särskilt tejpen..


!!!??....sa han då

Jag beställde den genom Aftonbladet.se, gratis inför Alla hjärtans dag....det var inte så många texter att välja på! Fast omgift i Las Vegas hade ju varit lika roligt som texten på muggen och lika roligt som att jag fick betala fraktavgift på 49:-!!? för GRATISmuggen.

Ser ni någon likhet medllan inslaget paket och....


....de inslagna Semlorna?


Mmmm, just det! I Snålvaktsmammans hus använder vi samma tejp till paket, barn, semmelaskar och hockeyklubbor.


Hjärta varandra alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0