Presenter till äldre


Så här härligt är det att fylla 41 på O´learys - Hamngatan (smaken är ju som baken men den här smakade hallon och jag ger den 5 målvaktshandskar av 5 möjliga). Passar på att tacka för alla gratulationer...jag är aldrig inne på FB så bugar och bockar från här istället till alla där och resten.

Jag har inte struntat i att tvätta armen, jag höll på att bryta den på jobbet förra veckan, jag jobbar ju på kontor....don´t ask!

Guldkuvert från Guldkillar (Tvåan gillar mig skarpt när ingen ser eller hör, Ettan är vuxnare än så...det finns hopp ni ratade tonårsmammor!) värmde efter motvindscykling from hell....


....och i den här klädaffären ska jag vara glad om jag hittar något som är billigare än min cykel.





Kronor billigare, men fredagsfin before work och på afterwork i eftermiddag....typ tapeten jag önskar till sovrummet.



En härlig födelsedag, en härlig seger för Brynäs och äntligen fredag!

Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0