Bedrövlig som bilister

 
Jag håller med, jag är bedrövlig! Jag har varit bedrövlig ända sen semestern....så jag gör helt enkelt så, skyller på den, semestern.....den har helt enkelt varit för bra!
Jag ska rycka upp mig från och med idag för nu fryser jag när jag cyklar till jobbet sommarklädd och ska gnugga de grå (håren) i första läxkvällen för terminen med världens bästa målvakt. Det är höst mina vänner!   
 
Men deppa inte för det.....snart går Frölunda på is igen.
 
....och så länge kan ni alltid svänga förbi Borgen och se på Tvåans målvaktsträning.
 
 
Fridens Liljor!....och ett ris till alla griniga, stressade bilister. Köp er en cykel så ni får lite motion och friskluft....det skulle göra er gott.
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger Svanlöv

Trevlig höst och all lycka med hockey träningen och allt vad det innebär för utomstående oxå,här e lugnt som om det vore en skräll...snart stundar älgjakten...mera saltkött...mera saltkött...de ni!!!
Ha de /kramar Inger o Lappen

Svar: ....och ännu ÄNNU mera saltkött!! Jag har fått tips om en affär med Norbottensdelikatesser i stan, ett beök väntar och uppdatering kommer. Jag blir nog ruinerad:) Ha det gott och hälsa storjägarn!
Maria Årzén

2012-08-28 @ 16:05:42
Postat av: Inger Svanlöv

Buisness är något som storjägaren har som prio ett...låt oss inte vänta med uppdateringen...d kan bli nåt..det blir det alltid med "Lappen"

Svar: Hehehehe....såklart det blir!! Jag ska skynda skynda....allt gott sålänge....typ renkött och blodpalt.
Maria Årzén

2012-09-04 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0