Års-ände

 
Här sitter vi och njuter av nyhetsmorgon och regnsmatter....sämre kan man ha det så här årets sista dag.
 
 
Jag sitter och slipar på en årskrönika för 2012 och det enda som trillar ner likt en tekning är hockey.....Tvåans hockey 24-7. Cuparbete sista dagarna (vi föll mot Färjestad i finalen med 1-2) på året och jag snubblar över...
 
"ETT MAGASIN OM FRÖLUNDA HCs JUNIORER OCH U16 ELIT"
 
"Visst är det fint!"...säger Backmamman (samma mamma som förövrigt upplyste mig om att jag inte behövde tvätta träningskläder längre)
 
"?????"....säger jag i vanlig ordning
 
"Har inte Rick visat den, dom har ju fått hem den för ett tag sen"
 
 
Är Tvåan hungrig? Gillar fiskar vatten? Skiter björnen i skogen? Sover Dolly Parton på rygg? Jag har inte ens sett ett svettigt underställ! Men just idag gör det ingenting.....inte ens att han fick nytt nummer - 75an till höger.
 
 
 Så jäkla stolt för att han brinner och hoppas att jag snart kan köra repris på kvällens bubbel.

 
 
...och för att kommentera Mått: då och nu 6 månader senare: 183 cm, 70 kg.....så kan jag bara konstatera att det varit värt 103 små rätter/dag på den här hockeyrestaurangen, annars hade husband fått tungt att släpa alptopp upp och alptopp ned Sommaren 2013....det räcker med vår MagnumMoet som redan är packad.
 
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0