Jag bara...

 
...konstaterar att jag inte var på hemmamatchen i torsdag och jag var inte på hemmamatchen igår!?
 
 
 
3–0 mot Brynäs innebar tredje raka segern för Frölunda.
 
frolkunda.jpg.gif
 
Frölunda har fått upp farten. Och stängt till bakåt.

– När laget spelar bättre är det även lättare för målvakten, säger Frölundas målvakt Julius Hudacek.

 
Julius Hudacek har tidigare under säsongen varit ifrågasatt. Efter ett insläppt mål på de senaste tre matcherna är det andra tongångar. Hudacek svarade på publikens applåder, efter 3–0-segern mot Brynäs på lördagen, med att showa och göra handvolter på isen.

– Det var bra tryck på läktarna, säger Julius Hudacek med ett leende.


Utdrag Aftonbladet 2012-12-02


Jag kanske borde ta plats på motståndararenorna i stället? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0