Julslut

 
Julefriden är över big time och nu putsar jag klackeskorna inför nyårsfirande. Maten var god, jag spöade alla i kort och tog potten på 200 riksdaler (sur var räven och Tvåan). De långa barnen verkar glada över klappberget -våga annat och berget blir till sand något annat år.....en annan Jul.
 
Såklart var det uppesittarkväll med världsmästarskinka signerad husband, grymt gott!
 
Same presidier as every year...julaftonslunch blev det med den här sköna bönan..
 
och Rob Love (som inte hade lika snygga örhängen vilket gjorde bordet mer intressant?)
 
på Dubliners. Nästa år är vi i Zell am See så här dags, förhoppningsvis även vårt sällskap..
 
...och annat löst folk som har lust till alternativ Jul med skidåkning och glyvajn!
 
 
Fridens Liljor!.....och jag hoppas du inte slog dig blå Malin efter praktvurpan mitt i stan....när Mr Love fick lyfta upp dig från väldigt sittande;) Å andra sidan är han den enda jag vet som varit hockeyproffs i Kina!
 
 
By the way! Har ni inget särkilt för er under närmsta dagarna så är det Scandinavium Cup i ...trot eller ej...Scandinavium. Finfin juniorhockey och en målvaktsmamma i båset, funktionärsbåset alltså!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0