Vakttjänst

 
Veckans Värsta
 
Att jag och dom jättedyradyra skorna var i farten runt 7 snåret lördag morgon....och då undrar vi för dagen -vart?
 
Jag chäfade över utvisningsbåset denna isande cupmorgon. 2 matcher och jag hade en!? spelare i mitt bås..Rögles nummer 18. Antingen var mina lag morgontrötta eller så var det Målvaktsmammans morgonfrilla som skrämde iväg dom från dumheter. Nåväl, fairplay är ju bra.......och så luktar dom ju inte hallon direkt heller.
 
 
Veckans Bästa
 
Här har ni schemat för dagen och Frölunda blev, efter att ha vunnit alla 3 matcher och därmed gruppen, direktkvalificerade till slutspelet redan i går. 15.30 är vår första match idag...kom och hälsa vet ja!
 
 
Scandinavium Cup
2012-12-29    

08:00
IF Malmö Redhawks  -  VIK Västerås HK Ung    3 - 4     (1-2, 2-2)    67    Scandinavium    Slutspel
     
09:30
Rögle BK  -  Örebro HK    4 - 0     (2-0, 2-0)    58    Scandinavium    Slutspel
     
11:00
Färjestads BK  -  VIK Västerås HK Ung          Scandinavium    Slutspel
     
12:30
Djurgårdens IF  -  Rögle BK          Scandinavium    Slutspel
     
14:00
HV 71  -  V. Kvartsfinal 1          Scandinavium    Slutspel
     
15:30
Frölunda HC  -  V. Kvartsfinal 2          Scandinavium    Slutspel
     
17:00
F. Semifinal 1  -  F. Semifinal 2          Scandinavium    Slutspel
     
18:30
V. Semifinal 1  -  V. Semifinal 2          Scandinavium    Slutspel

 
 
Fridens hockeylovers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0