Maffiametoder


Det är fredag och snart lördag med världens längsta sovmorgon efter världens tröttaste vecka. förra helgen har verkligen tagit ut sin rätt. God mat blev det i går på VÄRLDENS BÄSTA O`LEARYS, Östra Hamngatan, för mig och husband....Tvåan orkade inte komma förbi eftersom det är 7 minuters promenad från hemmavid. Det stackars barnet tog istället en semla från -97 innan hemleverans av flera kilo pizza. En bra start på helgen så säg!


Snillen spekulerar, husband och vår "Barmate" spelar in miljoner varje vecka....ni vet väl att jag bara har ett arbete för skoj skull...jasså , inte det!?


I morgon efter min evighetslånga sovmorgon ska jag bjuda mina fina vänner på middag med schlagerglitter och ett glas vin. Det är Maffiamöte i La Herrgård! Husband flyr fältet tillsammans med ovan Barmate på pokerturnering, Ettan ska göra stan as always och stackars Tvåan som har match både lördag och söndag måste vara hemma med kackelflickor.....


.......det är vi....vi är underhållning för målvakter.


Fridens fredag!


Kommentarer
Postat av: Monika Sandberg

Förra gången jag var där slutade det med stans baksmälla :-(!!! Kram

2012-02-28 @ 11:48:15
Postat av: Maria

Samma för mig, samma ställe, samma kväll...unbelievebel fun! Kramkram..

2012-02-28 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0