Matliga, vinliga, sångliga


Jag fick med flera meter golv men vad jag egentligen ville visa er här, och vilket är det enda som inte syns, är lördagens fantastiska morgonsol. Det var magiskt med 10 grader varmt och fågelsång.....gaaahhou! (ett litet vårskrik)....GGGAAAAAAOOOOUUUDH! (när jag såg mina fönster)..och helt plötsligt slår det mig varför solstrålarna inte tar sig på bild, men det var härligt!


Matlagning stod för dörren till Maffiiaflickorna...väry nice! Inget vin hamnade i maten...det kändes synd att förspilla. Desto mer som sidospår och i en ögonblinkning hade klockan gått från 18 till 02.30...



...sidospåret blev motorväg so to say.


Och alltid under den där motorvägsresan hamnar jag här...i allsång, om Ensamma Sussie, jag förstår inte!? Det gör i och för sig ingen annan heller...men det är nåt med mig och Sussie.


Jeeesus! Sök Mörbyliga på Spotify "Ensamma Sussie"....ni kommer inte heller förstå....so so sad.

...och med det vill jag passa på att tacka min bröder, Thomas och Stefan som introducerat mig för nämnda mästerverk, samt P.O som gärna sjunger med mig....och Cillas vars Spotify jag kapade en natt ute i skogen (ni förstår att jag har grava problem med detta)...men vars äkta make glatt utropade "Ensamma Sussie...Mörbyligan!, herregud!" och sjöng med mig. 


Snyggaste tjejerna, tack för härlig lördag och många goa skratt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0