Det var en gång...


2 bröder som älskade varanda förbehållslöst......sen gick det över. Nu krävs pengar eller tjänster.

 

Det är 15 år sedan och Rickards födelsedag idag....här i Zell am See som han fortfarande älskar...



Och han började älska ishockey...väldigt mycket..



...så mycket att han blev målvakt!? Det måste ju vara ren kärlek eller obegränsat med pengar - kärlek alltså.



Han älskar Henke...



....och Joel



....bortamatcher



och hemmamatcher



Han tycker mycket om mat.....extremt mycket skulle jag vilja påstå.

 


....och det är just hääär jag känner att jag fortfarande har ett visst övertag för att häva tonårsrevolter...ett hotfullt om nöden kräver;

"Bra så!..bara att börja laga din mat själv"

eller ett ännu värre..

" Maaamaaaaa! Varför sitter det en bild på min tränare ovanför sängen?"


Grattis älskade Tvåan på din 15-års dag...moppe-pengarna är dock förbrukade decennier framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0