Alltså...


hur står jag ut med Västkustväder 10 månader per år?

.....det är för detta!  


Jag och världens bästa målvakt har tillbringat hela helgen på en klippa i våra gamla kvarter


Lilleby by summer luktar lika gott som bilderna är fina, dock minus för vattentemperatur på 14 grader....jag vet!! det är bara maj. Killarna dök från bryggan, jag kärringdoppade i vattenbrynet och vinkade vansinnigt pinsamt åt Tvåan med sällskap, han ville dränka mig.


Första sommarveckan har bjudit på dom där magiskt varma kvällarna och i tordags körde jag och Tvåan (han blir så bra på bild) en favorit i repris, Pasquale -han Italienaren i våra kvarter...med premiär för uteserveringen.


Fredag överraskade husband med skaldjur för en förmögenhet vilket kräver en Chablis för en förmögenhet och det var värt vartenda öre!


....och titta här vad han hade skördat till balkongfrukostfilen!!
1 hel liter bautastora Belgiska?! jordgubbar............från NärIcan.

Husband är ytterst otålig och skeptisk till mitt jordgubbsodlarprojekt och detta var hans bidrag till Skånegatans humorhelg...jättekul!


Ny vecka och nya möjligheter - Livet på en sommarpinne!


Fridens Liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0