Alla helgon

 
.....och jag firar mer än gärna. Alla Helgons Afton i svenska kalendern är jätteröd och därmed halvdag innan för alla Univars helgon i Sverige...inklusive mig, tro det eller ej! Dock, vi har blivit för....gamla?...inga hallowenpartyn i de här grannskapet nå mer. Lite trist då vi inte hade behövt lägga ner så himlans mycket jobb på outfiten these days....mooohahahahahaaaahahaha!
Tantvarning dock när jag på fullt allvar tänkte ägna min sällsynt lediga halvdag till att  -städa!!? Men under stundom tog jag mitt förnuft till fånga......
 
och intog ryggläge i fåtöljen tillsammans med Joel Lundqvist..
 
medan Snabeldraken gav mig onda ögat inne i köket (jag hade lyckat baxa den dit innan förnuftet segrade)
 
Klok som en bok hällde jag upp ett glas väry dyrt vin några timmar senare (utan att svänga om med surdraken), dukade fram charkisarna och jublade över Robbie Williams återtåg i Skavlan.....
 
 
...älskar halvdagar med absolut rätt prioriteringar.
 
 
Fridens alla mina nu levande helgon...........................................????......näääe......jag vet inte.................många...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0