Bara vi

 
NK:s nyckelkund ska bara ta en dusch innan hundpromenaden. Det gäller att knipa (för jyckarna alltså) då vi pratar mindre SPA-behandling à 2 timmar.
 
Världens bästa målvakt skulle bara åka upp till Campus endaledigadagenpåhelaveckan då man ska grotta ner sig i dom där världskrigen som aldrig verkar ta slut.
"Maj gaad!, vilka var på is idag då?"
"Jag och Thorén"
"Var ni bara två!!?"
"Tror du jag bryr mig om det är 1 eller 20 som skjuter puckar på mig?"
"Är Hitler död?"
 
Jag skulle bara ta mig en dusch härom kvällen....vi snackar total-tid jättelänge (men jätterent).
 
...och husband skulle bara ta en sväng förbi gymet 6.30....innan jobbet (hinner fylla frysen till Tvåan efter).
 
 
Alltså....effektivitet eller ineffektivitet...det är frågan.
 
 
Fridens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0