Hjälplöst

 
Jag när en ibland ohälsosam passion för ordning och reda. Att hinna skura toaletten samtidigt som man borstar tänderna INNAN jobbet ...va!?...tror ni man måste söka för sånt här? Hur som helst så händer det faktiskt att jag inte hinner med allt jag önskar, då jag måste springa till spårvagnen eftersom jag skurade toaletten istället för att plocka ur diskmaskinen...ja, ni fattar....och då är det såklart jättesnällt att någon annan rycker ut för att återställa ordningen...
 
.......eller inte!? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Kan det bli för mycket ordning och reda?
Nej, precis! Vi kommer förmodligen att ses snart
när vi båda tvångsomhändertagits på samma dårhus...

Svar: Va snyggt vi kommer att ha där då!! Total makeover....där basen är jättevit;)
Maria Årzén

2012-10-01 @ 18:21:43
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0