Hjärtat på rätta stället

 
Det var inte enkelt att hitta närbilder på Tvåans nya tröja, men här har ni en liten fingervisning om hur vi han kommer se ut framöver, fint. På tröjan Lerum och dess vapensköld eller va sjutton det nu föreställer. Hemmaställ är röda och bortaställ är blå....jag kör på blått tror jag, klär inte så bra i rött nämligen.
 
Nääe men,...det känns väl bra det här.....
 
DSCF3222
 
.....jag menar...det kunde varit värre!!
 
 
Alltså...V E M satt på sin kammare och designade denna logga för en ISHOCKEYtröja?....stryp mig långsamt! Inget ont om Grästorp som förening, men här går gränsen till och med för mig -försök att spela agressivt med hjärtat på magen....jag hade bänkat Tvåan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria J.

Ni är ju i Lerum! Kan det bli bättre?? :-D

Svar: Näääe, det kommer bli alldeles jättebra Maria:) Jag får lägga ut spelshema för hemmamatcherna....så du kan förgylla dina kvällar i Lerums ishall...hehehe..Kraaam!
Maria Årzén

2013-04-09 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0