Och hur var er fredag?

 
Jag och och den jättedyra handväskan hade i alla fall och stå i -as you see! Och man kan ju konstatera att den nya magplattan -never ending story! ger ringar på vattnet..eller åtminstone tar så stor plats tillsammans med allt annat som hör en hockeymålvakt till...vi var tvugna att köpa en ny målvaktsbag!! Joorå såatte...den låg i ungefär samma prisklass som handväskan -way too ugly, men man får ju onekligen mycket för pengarna...hjul till exempel, va bra!
 
Alltså...ett fredagsavsnitt ur en Målvaktsmammas liv....hade det kunnat vara om hon inte åkte och tröstshoppade på/i?...Allum köpcentrum. Vad fint det är! -Vad många gånger jag tänker köra Tvåan till träningen!...och om jag inte får en sommarstuga i höstpresent hittade jag i alla fall ett par skor -HUSBAND!
 
Och medans jag något senare, typ runt slutsignal, stod och tittade genom ett immigt sargglas för att visa min ubergoda vilja, funderade jag över den här skylten i ishallen? Någon från Lerum! -brukar det vara trångt med enhjulingar här inne eller i närområdet? Väry strange...
 
 
 Och medan ni funderar över dessa världsliga ting klockar jag igång Runkeeper...jag har en stadsrunda att mäta upp! Uppdaterar med information till mina nysportiga grannar....hang In there!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0