Släppa väder

 
I gryningen drog vi till Lilleby Havsbad, jag och den obehagliga boken. Eller...gryning och gryning..nästan klockan 10, åskväder utlovat klockan 19 så jag tänkte förekomma några timmar. Jag hann slå ner min platt rumpa på en berghäll -thats It!...någon som är hungrig så ligger matsäcken orörd i kylskåpet.
 
Nääej men, det finns inget dåligt väder, bara dåliga.......skor. Så istället för en alldeles alldeles underbar dag på stranden drog jag och köpte nya löparskor -New York Marathon here we come!...jag menar..för det här facila priset förväntar jag mig att dom springer helt utan min hjälp. Well, vädergudarna -löpargudarna -any gud?...vad hände med dagen?....ösregn och åska sinkar mig även nu. Nähäpp...jag intar Balettens 1:a Position...
 
och häller upp ett glas rött....får jag huvudvärk och röda tänder nu går jag och lägger mig igen.
 
 
Fridens!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0