Då så...

 
är juleljusen utbytta mot....mjaa, andra ljus -vi vänder blad och blickar framåt, ungefär till NewYork julen 2014..
 
 
om vi inte hamnar i någon annan klubb vill säga......Rangers 2:e målvakt storspelar ju nu.

Well, Tvåan fick dra på sig en matchtröja för ett eget lag efter 7 sorger och 8 bedrövelser och när det dessutom blev nummer 25 -mitt hans nummer genom hela karriären, grät jag en skvätt, tackade nej till alla NHL-anbud och funderar starkt på att sponsra en VIP-loge i Tuvehallen För mina hockeymammor, bloggläsare och en flaska Moet HEJA HISINGEN!


 
.......för övrigt hoppar jag i trosorna och drar till Incontro - det är ju Juldagen foaks -hoppas vi ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0