Ahh Oui.....

 
...och Målvaktsmamman är packad och klar! Jag menar, vad kan man behöva liksom...Garboglasögon och en storbrättad hatt? France...here we come!
 
 La Villa Saint Pierre ligger i ett townhouse från 1913 i centrala Epernay. Här finns en trädgård och en terrass. Gratis Wi-Fi ingår och du kan ta en drink i hotellets bar. 
 
-Jättetrevligt!...och incheckning den 3 juli...
 
 Du kan boka middag i hotellets restaurang. En kontinental frukost serveras varje morgon. Moët et Chandons champagnekällare ligger endast 750 meter bort. 
 
-Jätte jätte trevligt!.....ända till den 6 juli när vi packar bilen igen med mamman, bergsklättrarskorna och flera liter Moet. Hello you Väry Big Mountain!
 
 Hotellets läge :Mont Blanc, French Alps (Haute-Savoie) Altitude : 1000m – 2487m
Hotel Les Lanchers
 
Utsikt från vårt hotell från den 6 juli......jag kommer GÅ hem idag!
 
Rummen på Hotel Les Lanchers kan nås med hiss och har en telefon, en TV och ett eget badrum (fransmän är verkligen generösa). Alla har utsikt över bergen och vissa har en balkong eller terrass.
 
En annan utsikt från vårt hotell.....jag kommer GÅ hem jättefort!!
 
Utsikt från vår terass.......jag kommer gå TILL  jobbet i morgon också!!
 
 
Det känns skönt att hockeysäsongen nästan är slut, jag har så mycket annat jag behöver prata ut om....till exempel hur jag ska ta mig ner? Jag kommer bara ha 5 dagar på mig.
 
 
 
 Lis de la Paix!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0