AHM

 
Så var det åter dags för möte med nätverket AHM - Anonyma Hockey Mammor.
Vi har extra mycket att avhandla denna gång så vi håller det inte på Incontro som sist. Det blir helt enkelt en privat session hos Silverfisken, knutar ska lösas, skridskor slipas, regler ses över och domarfrågor belysas.
 
SMSinbjudan från värdinnan:
 
Ok Refereemums! (jorå, hon har bott åratals "overe there"...och Refereemums är alltså Domarmammor)
 
Jag har kollat in mitt match-schema. Tänkte att vi skulle ha ett domarmöte hos mig och snacka om den gångna säsongen någon fredag i februari, vid 19-tiden. Kan ni kolla era match-scheman och återkomma till mig så jag vet om det passar.
 
//Silverfisken
 
 
Mig passar det alldeles utmärkt!
 
/Målvaktsmamman
 
 
Toppen, jag hör av mig om detaljer när jag hört av de andra girlsen.
 
//Silverfisken
 
 
Grymt. Jag kan dricka vin när som...och prata ut?, njäe -inga större hinder där heller;)
 
/Mm
 
 
Det är just de sällsynta och fantastiska egenskaper som gör att du är med i Refereemums!!!
 
//Sf
 
 
Jepp, referensgupp inom AHM
 
/Mm
 
 
I och med att jag själv är med i samma grupp (RM) har jag snabbt räknat ut vad AHM står för.
Ligger vi i U 40-50 Elit?
 
//Sf
 
 
Jaaa, jag skulle vilja påstå att vi lätt kvalar in till U 30 Elit!
Mått mätt i passion för rättvisa och vin.
 
/Mm
 
 
Så blev det alltså februari tillslut...
 
 
Ok Girls!
 
Jag har lagt in ett fyspass! Ombytta och klara 18.30 hos mig. Jag har drickaflaskor men om ni har några särskilda önskemål så får ni ta hand om det själva. Jag fixar käket så att det blir rätt protein och kolhydratbalans. Det enda ni behöver tänka på är att vara fokuserade. Har ni frågor så snacka me maj!
 
//Silverfisken
 
 
Det låter som ett riktigt bra upplägg.
Lite extra benträning finns som ett önskemål...eftersom jag har typ Mount Blanc i min kasse...målvaktskasse alltså...inte systemkasse, där har jag rödvin.
 
Fridens! Målvaktsmamman
 
 
Var inte orolig!
Har tänkt att vi ska köra Plankan under tiden vi värmer upp med några öl och tilltugg. Det är ju en rejäl genomkörare av hela kroppen:)
 
//Sf
 
 
Braaaa där!
 
/Mm
 
 
 
...och sen ska vi baka, baka liten kaka -ända till Toronto!
 
 

Fridens Liljor från engagerade föräldrar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0