Au revoire!

 
Jag har haft lite kontakt med vårt hotell i Chamonix...
 
Bonsoir Maria
 
-No problem; we'll hold the room until Wednesday, when we'll take the
deposit on your Visa card and confirm the reservation.
We're looking forward to welcoming you both here in July.

Best wishes!
Celine
Hotel Les Lanchers & Restaurant Rendezvous
 
 
 
Bonsoir Celine!

-Thank thank you so much! We look so much forward coming to you:)

Nice evening/!
Maria
 
 
Bonjour from sunny Chamonix!
 
-We are pleased to confirm your booking as below with the deposit of 129.36
euros taken against your card  :
 - arrival date : 03/07/2013 ( PLEASE CONFIRM AN APPROXIMATE ARRIVAL TIME )
 
Thank you very much for the booking.

Looking forward to welcoming you here!

Best wishes,
Celine
 
 
Nämen ni fattar hur himla trevlig hon är den här Chamonix-Celine och hur tajta vi redan har blivit!  Vi kanske inte ens kommer hem igen, så trevligt som det är.
 
Min Frankrikekärlek börjar te sig onormal...jag veeet. Till och med mina kollegor tycker att den börjar anta lite väl stora proportioner. Kanske blev det lite för mycket när jag tyckte vi kunde byta ut vår vattentorn mot.......
 
                      .............den här? Rent utbildningssyfte givetvis!
 
 
 
 Såå, vi lämnar snigelätarna därhän ett tag......jag ska ner till favorithallen och se Tvåan spika igen målet.
 
 
Fridens Liljor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0