Bär ande

 
Som en överkokt sparris i ena soffhörnet (vi har en jättestor soffa) har jag tillbringat den här veckan tillsamman med smaklöshet och ett rinnande öga...på grund av förkylningen alltså. Nåväl, jag har således även levt på fil och yoghurt med varierande pålägg....minus säkert 2 kilo!
 
Frysta bär! Nödproviant om färska bären råkar ta slut och då menar jag NÖD! Jag skulle vilja påstå att jag har befunnit mig i verklig nöd eftersom jag knaprat i mig dessa utan större klagan...huvva!
 
...och att jag faktiskt är på redig bättringsväg då detta blev morgonens fredagsmys -Välkommen livet!
 
 
Såå, vänner, ovänner och hockeyälskare.....I´m back!..
 
....och tydligen också Army of Lovers -första versionen med "La Camilla" (jag dricker vitaminer till Malou och efter 10). Jag älskade A of L och när jag ser dem nu -fortfarande härligt befriande, fortfarande kärlek....eller så är jag bara oerhört lycklig över att VF vann borta mot HV igår eller bara jävligt lycklig över att vara på benen igen.
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0