Billigt nöje?

 
Vart kan man hitta det i en storstad, så säg! Gillar man fotboll kan man gratis slå ner sin platta rumpa på någon bänk runt Heden. Här spelas fotboll dagarna i ända året runt i vilket väder som helst, and thank you Lord för att jag inte är fotbollsmamma -det är värt tusen kronor hockeytejp i veckan. Om man som mig då inte är särskilt intresserad av sagda sport och gärna vill ha tak över huvudet kan man betala sig in på hockeymatch Division 3.
 
 
40+40 kronor betalade jag och husband för att få se Hisingen besegra Mölndal. Vilket dom inte gjorde trots nyförvärvet Rob Love i tröja nummer 29...förövrigt Rickards "gamle" tränare....ni vet han Kinaproffset..
 
 
Ambulanspersonal ( Ricks fd. psykolog målvaktstränare -den grönhövdade) fanns också på plats för eventuell syrgasbehandling....stort stöd som det anstår en stor förstärkning. Jag undrar just vad det ska bli av Tvåan?
 
 
Dagens Kanon: Mer underhållande än elitserien. Stort hjärta, stor smärta -även i publiken...me like!
 
Dagens Kalkon: Introt! Uppfyllde inte förväntningarna, trots att vi köpte program.
 
 
Fridens Hockeylovers!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0