Bonjuour e Menton en söndag

 
....från vår lilla uteplats och trädgård. Jaa...näemen värre kan man absolut ha det!
 
Jag tror jag har ett exat likadant kort som det här i ett fotoalbum daterat för 17 år nånting sedan. OM det mot förmodan finns uberunga som läser den här bloggen så hade man då, en kamera innehållandes en filmrulle som man tog ur, skikckade till en fotoaffär för framkallning, 1 vecka senare kom korten -förhoppningsvis med bild på, som man sen sorterade in i en bok med plastfickor...bra så!. Hade man riktig otur var alla kort blanka, någon kompis bara tagit fyllebilder eller så hade man glömt sätta i en filmrulle kort och gott -skilsmässovarning!
 
However, 30 grader varmt när vi kom...uj uj uj va tråkigt...
 
och här bakom...i gamla delen av Menton, gömmer sig härliga gränder med marknad, mat och dryck men inget hav...
 
så Målvaktsmamman höll sig till dryck (jag skyller på värmen)....så här -vid havet  -på Rivieran -en varm kväll i Juli.
 
 
//:Sola och Badaa i Pina Colaaada, på Sommarn e livet en feeeest!...Alla blir Glaaadaa av Pina Colaaada...man röjer...tadaa..dii...tadi!://
 
 
 
Måndag idag och jag har bara badat -utan Burka!....så "filmrullen" blev blank..trist;)
 
 
Fridens Liljor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0