Dagen efter

 
01.30 -Hedens Gatukök och Kebabrulle på 25 kilo!
Dubbel Resorb och Treo
 
ZzzzzZZZzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Te, Finncrisp med finostar från kalaset
7 ostbågar
Vatten
Vindruvor
Spagetti med olja chili och vitlök
Vatten
Andra halvan av 25kilos kebaben från natten
Vatten
Vindruvor
2 kex
Thaimat
Vatten
Glass
Lite mer av thaimaten
Vatten
Salta pinnar
......snart ska jag äta kvällsmat -börjar känna mig lite hungrig
 
Tror mig höra Anna Skipper åka upp och ner i vår hiss........men det var det värt!
 
 
 
Work work work imorgon igen, så jag lägger mig på soffan och smälter maten, skumpan, jyckarna, fyrafinaveckor och ser fram emot en massa roliga saker. Faktiskt lika mycket som Tvåan ser fram emot att slippa vårt dagliga sällskap resterande tid av sommarlovet -nääe men fatta då hur mycket kul som går på hjul...eller i ett par klackeskor!
 
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0