Never ending story

 
....är den mellan mig och Zell am See, vi har DET. Så en enda vecka här är ett ytterst utstuderat sätt av självplågeri -hate me, myself and I. Dock..denna självplågarvecka har hållit runt 30 grader och idag checkade jag ut för sista gången i år...
 
från under min parasoll där jag spenderat denna sista dag väldigt tungsint. Inte så mycket för hemresan som för byfesten som äger rum varje onsdag -dygnad mot torsdag...och självklart håller vi på traditionerna!
 
Nääe, bilen går tidigt i morgon mot Munchens flygplats och en hemlängtande Målvakt myser -2 dagar hade varit lagom! Han ska få kamma mattfransar resten av sommarlovet!...hör av er om ni behöver hjälp.
 
 
Fler bilder från denna härliga vecka kommer men först ska jag sörja hemresan och därefter lämna in en 10-veckors Lotto.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0