Bonjour mon Ami!

 
Efter en riktig tråkresa genom regnigt Danmark kan vi bara konstera att "ut i Europa via Fredrikshamn" inte är roligt överhuvudtaget. Jag skulle våga påstå att vi var nära att köra över stupet....vilket hade tagit en himmelens tid med tanke på att Danmark inte ens har med- eller motlut. Platta fötter, platta rövar, platta bröst, Danmark -jag hatar platt! Men nu är vi äntligen äntligen här, på Rue de Champagne.....i Epernay.
 
 
Jag körde inte.....
 
utan underhöll vid sidan av (jag fick sjunga eftersom en väldigt arvlösunder2dygn 21år vilselett en teknikdöd mamma gällande nedladdning av musik) samtidigt som jag skulle kartläsa oss fram till första övernattningen i Knullwald......!!? Well....
 
en mycket god natts sömn senare (jag hade inte ens mardrömmar) drog vi mot Franska gränsen. Kö kö vilken kö väljer vi? Hamnar bredvid en svensk SAAB...just den ni ser nedan och 5 bilängder före -hata platt, hata fel kö, hata SAAB!
 
Mot Kaiserslautern och Paris......å då kan man undra "vilken Göteborgsk fotbollsspelare var Målvaktsmammans stora idol 198......för några år sedan?
 
 
Det kan ni fundera över medan jag sitter här på ett hotell Gud Glömde men med ubersnabbt WiFi nästgårds Moet & Chandon...........hälsa barnen om ni ser dom!
 
//Snålvaktsmam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0