Osportsligt

 
 I hissen
 
 I hallen
 
 I vardagsrummet.........nu börja det bli lite obehagligt...
 
 I sovrummet......nu börjar jag tappa det....
 
 Eventuellt stopp i Göteborgs avloppsnät kan bero på att jag tömde 2 par storlek44 gummigrus  rakt ner i toalettstolen -vi pratar fullkomlig desperation innan morgonkaffet!
 
Såå.....här har ni den -högen svart gummigrus som används på konstgräsplaner och som tortyrmetod för Målvaktsmamman. Visst är det fantastiskt snyggt och visst är Heden just ett  t r e v l i g t  a n d n i n g s h å l  mitt i stan (som alla gafflar om som inte bor här)....jag kävs.
 
Nä hörrni! Mitt förslag är fler bostäder, en botanisk trädgård kanske, eller varför inte den nya ishallen?....vilket osökt får mig att undra vad sjutton ungen hänger på fotbollsplanen för -han är ju hockeyspelare!! Jag kommer f-n dra in månadspengen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Han kommer aldrig hemdragande med lite is som kunde vara till nytta i en drink eller så? Näha?

Jag tycker vi mammor ska gå ihop och protestera mot
de J-la gummikulorna!
//Fotbollsmamman

Svar: Jaaaa! Och särskild protest mot barn som tilltvingat sig en gång VITA Converse! Vi snackar inte veckopengslös -arvslös!! Jag föredrar verkligen is.
Maria Årzén

2013-06-04 @ 11:00:12
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0