Prinsessor på vift

 
.....hoppade i klackeskorna och återfanns på Min gata i Stan. Mia och LottaB hade tagit sig hela vägen över älven, Sue-Anne rymt från jobbet och LillaCilla från Landet vadade genom SummerBurst-besökares tillfälliga urinoar i vårt garage.....modigt!
 
 
Så dagen till ära klädde jag upp mig som en Prima Ballerina -i första positionen......
 
 dukade som det anstår kungabröllop och partypinglor.....
 
 och bjöd på alldeles för mycket vin verkar det som med tanke på fotokvalitén här -väldigt dimmigt...eller så har hon bara redigerat oss, fotografen.........till det bättre!...?
 
 
Som den FinnCrisp-ambassadör jag är (och borde bli sponsrad) måste jag slå ett slag för dessa små godingar. Lite ost eller dipp till och man går ner i spagat....ni förstår hur vi såg ut allihopa innan den här middagen var till ända!
 
 
En långhelg som gått alldeles för fort men med en mycket trevlig avslutning -ser verkligen fram emot flottfärd i augusti -vid en sjö, på en sten, i en skog........sen tog jag husband milen på Skatås, söndag alltså!
 
 
Vad tror ni...jag måste ju ha hittat typ den 5:e andningen?
 
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0