Vi slutade

 
9:an i fredags, jag och Tvåan. Jag grät när rektorn för Internationella delen höll sitt tal som var fantastiskt, jag grät när rektorn för Nationella delen höll sitt tal för det var uselt, jag grät när några elever sjöng...visserligen också uselt men modigt, jag grät åt alla stipendier som delades ut, jag grät när alla elever ropades upp och fick sina diplom och jag storgrät när jag insåg att det luvbeklädda barnet på väg upp på scenen var mitt! Jesus Christ....det är ju verkligen inte konstigt att dom tror han är föräldralös!!
 
Var jag irriterad!! -Sover Dolly Parton på rygg!!? Skickade jag ett sms fortare än ljusets hastighet -Sweet Lord i vilken ton jag undrade om han frös om huvudet!
 
Men som den goda mor jag emellanåt är var han förlåten ett leende senare.....som det visade sig inte alls var lycka över att se mig utan redan sommarlediga flickvänner som ville fira avslutning med pojkvänner.
 
 
 
MentorTina (i prickigt med blommor) och Anna (i fin folkdräkt)....hur ska jag nu få veta vad som har hänt och framförallt vad som KOMMER att hända i en Målvakts liv...vha?!...och så grät jag
 
Myrha, Rick och Jens -vapendragare och här grät jag igen
 
 
 
Äntligen sommarlov och då drog vi morsor på stan för ett glas skumpa...för i fredags gick jag ut 9:an för allra allra sista gången och Jens mamma, som överraskat det sommarlediga barnet med en 3 veckors resa till Spanien lördag morgon, jag citerar barnet "Tack för att du har förstört mitt liv!!" slut citat.
 
...........and then we lived happeli ever after!...a couple of glases.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0