Money talks!

 
Utdrag ur bloggen 2013-01-04
 
Yeha(r)!
 
Men då så....då tar vi tag i 2013 och gör det helt galet bra! Jag har slängt ut allt onyttigt (för en Målvaktsmamma) ur kylen och bunkrat upp med dyra bubblor inför året. Man måste ju prioritera kalorier och festliga tillfällen så som;
 
att Ettan har fått fast jobb under hösten (hyggligt eftersom han slitit hund där i 100 år redan) och öppnat ett sparkonto!! -NK:s kassarapportering kommer te sig något darrig framöver.
 
att samma nummer ska hitta en hyreslägenhet i nöjsamt läge (och tar med sig köksmöblerna så att jag tyvärr måste köpa nya.....moooooaahahahhahahaha!)
 
..................................................................................................................................................................
 
Vi ser honom nästan aldrig (vilket är en bedrift vill jag påstå, våra kvadratmeter mätt) men han jobbar, äter och sover .......påstås det. Man kan säga att vi går skilda skift hemmavid. Dock, i vanlig ordning tror jag inte ett dugg på vad mina barn säger, så råkar jag stöta ihop med Nattlivskungen  på någon gata i stan får han alltid en duskullejusparadinapengar predikan i förbifarten.....he hates!
 
-Mäeh....jag SPARAR pengar!!.....jag gör ju i n g e n t i n g längre tjoar han.....
 
och dyker upp på stans alla vimmelsidor!! Vad jag vet bedriver vi ingen nattklubb på Skånegatan 17...någon som hört nåt annat?
 
 
Snyggast -du fick helt fel föräldrar att billighetsförklara kroglivet för....we are väry väry sorry!
 
 
With Love.......Vimmelmamman!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0