Balpengarna

 
Ni vet balen som Tvåan vägrar gå på (inlägg 22/5) och där jag såg en möjlighet till kompensation;
 
Kostym  inkl tillbehör - 2000:-
Skor 600:-
Balen 300:-
------------------------------------------
= 2900:-
-----------------------------------------
= En samlarflaska Dom Pérignon av sämre årgång
 
 Verkligen jätte jätte tråkigt att han inte vill gå..........nääe men...är det så -så.....
 
 
Målvaktsmamman blogg 2013-05-22
 
 
Det blev ingen flaska "Dompa" av sämre årgång - jag lär ju få trampa mina druvor bäst sjutton jag vill!
 
BOKAT !!
 
 
....and let the Show go On!!
 
 
 BOKAT !!
 
 Avenged Sevenfold till Sverige
 
Metalbandet Avenged Sevenfold kommer till Sverige i höst för en spelning. Den 8 november är Hovet i Stockholm bokat av den amerikanska gruppen.

Senast bandet spelade på våra breddgrader var 2011 och då var det Metaltown som besöktes.

Avenged Sevenfold släpper ett nytt album i år, det första sedan 2010 års "Nightmare", men det är inte klart exakt när.

TT

Sök datum och information för 2013 med Avenged Sevenfold. Köp biljetter till Avenged Sevenfold tryggt och säkert via LiveNation.se.

 

 "the Band" som rullar 24/7 hos Tvåan....alltså, man undrar hur han egentligen mår?!

 

 

Herregud, man kan ju få mardrömmar för mindre!.....och den där Drömfångaren jag köpte åt målvaktsbarnet i Toronto för 100 år sedan verkar ju ha fungerat alldeles ypperligt -eller inte? Kanske nåt för mig att ta över....eller så sveper jag helt enkelt en flaska egentrampad Skumpa.

 

 

Frid - är vad jag behöver!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0