Final

 
...i Svenska Cupen mellan IFK Göteborg och Djurgården igår -i Stockholm, och så här laddade man upp på Vår gata i Stan. Husband stod för ägg&bacon 8.30....
 
innan Supportertåget avgick mot Solna och jag kunde somna om i min rutiga pyjamas...
 
och tycka lite synd om mig själv som inte var med.
 
Djurgården fick i alla fall vara glada INNAN matchen började..
 
för desto gladare var vi från Sveriges Framsida EFTER matchen...
 
Vi vann, husband höll mig uppdaterad och idag har han semester, och idag är jag jättepigg och nöjd med att inte varit med...hehehe...
 
 
 
Heja Blåvitt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Min husband fick jag hämta kl 03,00 i morse Grrr!!!

Kram Monika

Svar: Haahahahaha.....han hade fått gåååå! hahahahahahahaha
Maria Årzén

2013-05-27 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0