Smulor från kvällen

 
Jodå...så att.......Vi var på Liseberg igår, jag och Maffian minus Libban som numer går under namnet Byggare Bob. Fint väder - Darin på Stora Scen - vi gjorde 5-kamp som den tjockaste av oss vann (näj jag är inte elakt frispråkig hon är gravid) och detta är fotoskörden från kvällen...???!
 
 
Om Libban lystrar till Byggare Bob går jag under Bagare Bob. Inte för att jag kan baka men för att jag vann ett kakfat på tivolit....
 
vilket vi firade tillsammans med ett glas Rioja på Berzeeli....
 
Visst har vi anstängt oss för att föreviga denna trevliga kväll så säg....ni ser i alla fall fingrarna på Bonna och Sjöblom tog korten...på The Kakfat.
 
 
Härlig lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0