The old lady sing!

 
HAAA!!...tänkte jag när jag var på gymet igår med 20 graders värme på utsidan, Mount Blanc på insidan och ett tillstånd där träning prioriteras som numero uno, Jesus har verkligen uppstått...tro mig!  Jag har nog aldrig varit  i så bra form (styrke och konditionsmässigt alltså, inte form som i form typ rund) som jag är nu -jag har motat Tanten i grind tänkte jag och kluckade av förnöjsamhet...
 
 
..........tills jag råkade säga högt att "det är alldeles lagom värme ute nu för man kan njuta utan att behöva klä av sig"
 
 
 
Väry scary och jag måste hem och rota fram lilla klänningen pronto!
 
 
 
 
 
 
Fridens!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ha! jag är ohotad som "Tant Sverige",
det kan jag inte komma ifrån, hur många varv
runt Göteborg jag än springer!

Svar: Hahahahaha....det skulle vara för det där med bakningen då;)
Maria Årzén

2013-06-04 @ 10:57:32
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0