Vår träning

 
//:Ja dé e Våååren, jaa dé e Vååååren, som har kommit igen -ååå med den Kärleeken...Ja det är Våååren..tadadidel:// och utelivet känns lite mer hoppfullt i 16 grader "varmt"...f-n va jag slitit sen december i Göteborgsväder...gahhaa!
 
Då blir jag mycket förbryllad över att man springer, går och står inomhus!? så svetten lackar. Jag håller till på gymdelen och problematiken för utomhusaktivitet just här är ju otympliga maskiner....men motion?
 
Lika förbryllad är jag över omklädningsrum och färdigtvagade damer (oftast i min ålder +10) som nödvändigtvis böjer, bänder, strechar och har sig med huskan i vädret....alltså -vad är grejen??....jag VILL INTE SE! Det ska torkas högt och lågt, smörjas här och där.....vi pratar balettpositioner som skulle få Operans dansöser att bli gröna av avund, tro mig. Jag skulle inte vilja kalla mig för pryd....men herregud, står 40 plussarna på Herrarnas och gör helikoptern?
 

Näääe, jag drar ut på tur i frisk luft och andra blommor i syn....fridens!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0